Drömmen om värme

I veckan har jag varit i Stockholm. Har spenderat tiden med att umgås med min underbara kille. :) Har lyckats att färga håret och varit och klippt mig, vilket var väldigt välbehövligt också. Så nu är jag jul och nyårsförberedd på den fronten. Vi försökte undvika allt som har med julhandel att göra, shopping centrerna var totalt invaderade av julhandlande människor.  Blev istället en vända till Haga parken och fjärilshuset för lite tropisk värme. Utanför hade vintern tydligen hittat hit igen, regn och snö som piska mot backen.

Vackra fjärilar
Fjärilar som suger näring från en lite förrutnad ananas..
Fiskar fiskar och fiskar.
Ja inte ville jag stoppa ner fingrarna där inte.
En hungrig fisk :P
Inte så fel att få lite tropisk värme så här inne juletider.
-
Väntar bara en lång julvecka med jobb framöver här. I morgon blir det dock att vara hundvakt för de två busarna. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!