JOBB Äntligen

Äntligen! Jag har fått jobb!! Från och med den 10 april har jag nytt jobb och i och med det även stockholmsbo! :P YEEEAAH! Jag fick det jobbet som jag var på andra intervjun för en vecka sen. Jag fick ju vänta i två veckor på att den ansvariga skulle komma tillbaka från semestern. Men fick väldigt bra vibbar när jag var där. Hon sa att man brukar ju få en vibb direkt vem man ska välja, men att hon inte ska vara så spontan som hon brukare vara och höra av sig dagen efter istället. Men när jag väl hade tagit mig hem, tre timmar senare så ringde mobilen och ett erbjudande till tjänsten som väntade! :P
''
''
Det var bara att åka till jobbet dagen efter och säga upp sig. Villket kändes som en lättnad faktiskt. I samma veva så har två till kommit fram med att de är gravida, så nu är de uppe i 11 stycken som kommer gå hem under sommaren och föda barn. Jaa det är lite sjukt, som en smitta som sprider sig! :P Så tycker synd om min chef som ska sitta och försöka få ihop schemat för sommaren. Lite skönt att man slipper det kaoset nu.
"
"
På torsdag drar jag till stockholm. Så blir det att skriva på jobbkontrakt på fredag förmiddag, efter det blir det en visit till Åland och en helg där. Sen blir jag kvar i stockholm, ska på en utbildningskurs för ett nytt datasystem på mitt nya jobb på SITA tisdag och onsdag. Ska bli kul att få en liten förstart. :D
"
"
Förra veckan hans det med mycket. Det blev Ullared i torsdags för en liten shoppingrunda. :P Blev en massa bra att ha saker, som träningsbyxor, några nya vårtoppar, vristvikter, lite olika nagel och handvårds produkter mm. Så blev en heldag där, inte alls farligt med folk. Men man blir trött att gå där en dag. På fredagen innan jobbet blev det en klassisk ansiktsbehandling på Nettans , hade fått ett presentkort där i julklapp så var bara att utnyttja den. Riktigt riktigt skönt! Kan man göra om många gånger. Lördagen jobb och efter det blev det buskis på konsert och kongress i Linköping, "Pang på pensionatet". Var julklapp från Pappa och Carina till alla barnen och respektive. R skulle ha varit med också, men han hade det bra i spanien så Helena fick hoppa in i hans ställe, trevligt det med! :) Efter det middag hemma hos pappa. En trevlig kväll!
'
'
Nu snart dra i väg till jobbet men först en bild på en sötnos som gärna vill gosa i sängen vid alla tillfällen han får.
Myyyssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!