Tv-media

Ja det finns då risk för att jag kan vara med på tv nästa vecka. "Halv åtta hos mig" från Linköping sänds nästa vecka och två av de tävlande handlade hos mig på ica i delikatessen. Så jaa det finns ju en liten risk för att jag kan vara med nån sekund. Hahhaha ja herregud! Hoppas jag är bortklippt :P
-
Pappa har ju på senaste tiden synt i media också. Han var med i läns tidningen för nån vecka sen och i morgon skulle han vara med på sveriges radio. Ja vi är tydligen en media-hora familj för tillfället ;).
-
Har nu även packat och packat ihop det mesta i lägenheten. Så allt är i kartonger typ och lite utspritt också. Var med ett lass till mormor i dag för förvaring där. Det är ju en hel del man samlat på sig när man bott i eget boende. Tur att man inte bott större än man gjort. :P Så snart är de väl bara att montera ner soffan och sängen kvar.
-
Här är en glad som tycker det var bra att jag rensar bland sakerna. Då fick han en leksak!
-
På jobbfronten... ja jag söker och söker. Vet inte vad mer jag kan göra tyvärr. Man får en massa mail om man inte gått vidare eller inte fått jobbet. Varje gång man söker ett jobb får man lite hopp om att det kan finnas en chans, att det är nått som skulle passa en. Men så slås man ner igen på jorden.
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!