Sthlm - mitt hjärta finns

Ja när man inte har några tider på jobbet då är jag ju hellre i sthlm. Eller jag är hellre i sthlm oavsätt! I går har jag suttit och skickat runt i en massa olika företag och organisationer inom återvinning i stockholm och hoppas att jag kan få nått napp där.
-
Har som många vet sagt upp min lägenhet och ska flytta ut till sista februari. Känns väldigt väldigt bra. Nu ska jag ha ett jobb bara sen kan jag äntligen känna att jag är på rätt väg. Har även lyckas rensa ut mycket skit från lägenheten, gud vad skit man samlar på sig helt otroligt men nu är skiten ute i alla fall. Har sålt mitt skrivbord, som jag nog aldrig har riktigt använt mer än att samlat en massa skit i och på. Kan även ha en köpare på min tvmöbel vilket skulle vara väldigt bra, slipper jag hitta nån stans att förvara det annars.
-
-
Här är ett par sötnosar som har saknat mig när jag varit borta över nyår i alla fall. Älskar er mina fina, ni gör mig alltid glad när det känns jobbigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!