Pussel

Lägenheten är utflyttad och intervju på intervju radar upp sig. Men den sista biten fattas just nu... ett jobberbjudande. Hoppas hoppas! Sen är det frågan om man måste tacka nej till nått för att man har möjlighet på nått annat.. kanske... svårt det där. Det jag vet i alla fall är att jag vill ha ett fast jobb, med fasta tider... inget hoppande fram och tillbaka, inget att man inte vet när man ska jobba eller bara säsongsarbete.
-
Har kommit in i en pusselfas. I helgen åkte R och jag å köpte oss ett pussel, ett Wasgij närmare bestämt. Letade i hela stan för att hitta ett sånt. Vad som är speciellt med de pusslen är att det är inte pusslet på bilden man lägger utan det man pusslar ihop är vad de på bilden ser. :P Jätte kul och utmanande! Finns även andra varianter i serien där man ska lägga en bild utifrån vad som händer sekunden efter det på bilden eller en mer "farmtids baserad" när man lägger hur bilden ser ut om 20 år framöver. Kan jag rekommendera! Har redan beställt två till så jag har nått att klura med ett tag framöver.
Bild: spelmedposten.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!