Stockholm-Åland

Har varit i stockholm nu sen i måndags kväll. Känns väldigt skönt att vara här. Känns väldigt rätt! :)
Var på arbetesintevju i början av veckan på ett hunddagis. Tyvärr så är det bara som extra om jag får det, de behöver folk som kan rycka in på kort varsel. Ja igentligen är det väl ett sånt jobb har nu, men det här ligger på rätt ställe och är trevligare kunder :) Vi får se vad som händer där.
I kväll blir det att fara till Åland. Ska bli släktträff där på lördag, med andra ord en massa nytt folk som kommer undra vem jag är. Och jag kommer undra vem dom är! :D Men blir nog trevligt! Lite vildmarksbad har jag blivit lovad också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!