Snövit

Ja man skulle tro att man aldrig sett solen på flera år typ... Så vit känner jag mig. Speciellt när man åkte till Åland och träffar R föräldrar som varit två veckor i Cuba, och hans syster som varit i USA och R själv som varit i Spanien. Jaa jag är vit!! Har inte fått nån sol alls!
Åland i solnedgång!
'
Har nu flyttat större delen av mina kläder upp till stockholm. Om några veckor ska jag flytta hit permanent. Känns väldigt skönt. Men nu när man har fått jobb så verkar det som alla ringer och vill att man ska komma på intervju, senast i dag ringde en. Hahah ja det ju komiskt! R har också varit på intervju får se vad det leder till.
'
Men äntligen måste jag säga att det känns som man kan leva livet nu... nu börjar det!
Kommentarer
Postat av: Tre Kaniner

Superfin bild!

2013-08-13 @ 18:56:58 | URL: http://trekaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!