Baka i micro

Det går faktiskt att baka i micro. :P Vart sugen på äppelpaj och när man inte har nån ugn så får man ta till micron. Hittade ett recept på nätet och det blev helt okej. :P Detta var resultatet. Fick inprovisera på formen också eftersom jag inte ville köpa nån ny när jag vet att jag har en hemma. Men allt går om man vill.
Mumsigt med mycket vaniljsås!!!
*
Är nu då hela veckan upp i Stockholm, vilket är underbart. Inget annat ord att beskriva det. Hemma står ju allt i lådor nu då och snart lämnar jag det förgått också.
*
Helgen spenderade vi på Åland. Östersjöns Hawaii, men det var ingen värme där nu. Kallt och en massa snö. Snön yrde runt när vi var på väg till färjan, det var nått om en snöstorm eller hur var det. :P På vissa ställen såg man inte vägen och inte blev det bättre när bilar tvärbromsade mitt i allt och de såg man inte förrän man var uppe i ändan på dem. Men R körde med taktiken "Jag vet att det är en väg här, vi kör på det!" :P Nå vi hade ju stor bil så för oss gick det bra.
On the road... or not??!
Ja vi hade ju stora bilen eftersom R snodde med lite jobb med hem från ön. 
Some more job for R. =D
Ja men det var en mysig helg på Åland, med badning i viltmarksbad i -15 grader. Men när temperaturen efter en tag var inställt rätt så kände man inte kylan i luften utan bara värmen från vattnet. Lite födelsedagsfirande var det också, både för R mor och far. Så det blev smörgåstårta, kakor och mera tårta. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!