Grattis till mig!

Då har man blivit ett år äldre och ett år smartare??! :D Vad gjorde man på sin födelsedag jo man njööööt av den härliga solen som passande tagit sig fram. R hjälpte mig att kränga på nya däck på mina fälgar. En födelsdags present från pappa. :) Blev även en sväng att köpa ett liten frys! Mycket efterlängtat att inte bara ha ett frysfack. Nu kan man köpa glass utan att behöva äta upp allt på en gång för man inte får plats i frysen. :P
På kvällen blev det grillning. Vi fick även gulligt besök vid middagen.
Valborg blev vi utbjudna på restaurange med mamma på en kinarestaurang på östermalm. Ja när man gick på östermalm så kände man ju att man inte riktigt passa in där. Splitter nya bilar på gatorna, alla snofsigt uppklädda. Ja men god mat var det i alla fall. :)
Förra helgen blev det besök hemma. Fick träffa Rosso igen! Han gör mig glad alltid! :D
Rosso älskar presenten han fick av R och mig innan jag flytta till stockholm, går under namnet Linda. :P När Leo var på besök så var han noga med att ta med sig sin leksak och demonstativt lägga huvudet över den. "Du får inte leka med min leksak, den är MIN!" Sötis!
Den här veckan har varit galen. Allt som kan börja krångla på jobbet har gjort det. En massa folk som ringer, många konstiga samtal. Min telefonen har krånglat hela veckan, men vi toppa eftermiddagen i dag med att hela telefonsystemet la av. Vi fick koppla upp oss mot våra mobiler för att kunna svara på folk som stod i kö. Ja det var väldigt skönt att få helg!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!