Advent är när nu

Har tagit mig hem från stockholm och Åland nu. Haft det underbart så klart. :) Ålänningar är allt bra trevligt folk det. Så det blev några fina dagar på Åland. Jag har även lyckats att prova på en lyxigare julmust som jag införskaffa på systemet, är ingen alkohol i så är nog första gången som jag har köpt nått på systemet utan att behöva visa legitimation. :P En julmust som är lagrad på ekfat.. serveras i en fin glasflaska med champangekork. Väldigt högtidligt! En flaska gick åt när jag vi åt en ganska stark wok :P
-
I dag har det blivit lite sko letande till farmor, hon skulle ha ett par tofflor. Hon är ganska kräsen så får ju hoppas att de vi hitta duger nu. Inte för hala, inte för bra fäste och allt vad det nu var. Efter det blev det lite flytthjälp hos pappa. Lite adventspyntande blev det också.
Efter det blev det lite vilande.
-
Den om inte kunde finna ro var Rosso som inte var van vid stängda dörrar. Han höll vakt vid dem, det kunde ju komma ut nån eller nått där ifrån kanske ... :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!