Nya jobbet

Ja har man jobbat två veckor på nya jobbet. Det snurra i huvudet den första veckan kan jag säga .. en himla massa att försöka ta in.. tur att vi var två nya så man inte känner sig helt ensam i att känna sig dum. Nej men de är jätte förstående att man inte kommer att kunna allt på en gång. Fråga, fråga och fråga säger de!!! Vilket känns bra.
-
Att vara sambo känne väldigt bra det också. Inget inpassande att försöka hitta tid att kunna träffas utan man får träffa varandra varje dag.
-
Det ända är att jag inte får träffa den här galningen varje dag. Det kan jag sakna, min lilla Rosso! Men får träffa yrvädret nästa helg då jag far hem en sväng.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!