Längtar efter snön igen

Jag längtar till den vita snön kommer tillbaka igen och lyser upp tillvaron. Bara regn regn och regn nu mera, vilket kan vara mysigt, men behöver lite ljus i det mörka nu...

Lite bilder på innan snön försvann, på min sköna långpromenad med hundarna.


 För er som undrar om hur det går med lägenhet har jag en på G men hyresvärden måste acceptera mig först. Har ringt till honom för tredje gången och påmint honom att han ska titta på det. Han verkar lite virrig! =) Men den är jätte fin, ligger bra och inte speciellt dyr. Hoppas hoppas hoppas..... =)


   --- "Happiness is a choice that you make." ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!