On the topp

Känner att jag livet är rätt härligt ändå. Ingen stress, trevliga minnen både gamla och nyskapade, mysig atmosfär av julbelysning och trevligt sällskap. 

I fredags ringde jag till hyresvärden för lägenheten jag var intresserad av och han sa att jag skulle få hyra den! =D Han skulle skicka kontraktet i veckan. Så snart har jag en egen lägenhet, närmare bestämt den 15 januari. Så glad så glad!! Ska bli jättekul att köpa saker och inreda som man själv vill ha det. Blir granne med min underbara vän också, inte helt fel. Blir många promender längs med stångån nu kanske. :)

Hade en otroligt trevlig helg! Absolut värd att nämna. Att få massage är helt underbart, om det också är från en underbar person finns det inget som kan toppa det! ;)


"For every ending there is always a new beginning."
Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe... det stämmer det! Nu blir det upp varje lördag klockan sex och köra hinderträning runt stångån!:) :) Camp-Helena has begun! muuuhahaha

2008-12-10 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!