B -- nära till ett A

Nu är det officiellt i alla fall, lägenheten är min! Har kontraktet med hyresvärden påskrift, och min såklart. 9 januari 2009 har jag en egen lägenhet, så himla kul! Gör inget Helena att jag kommer hamna i ditt camp-Helena ;) kommer bli skitkul! Rangelavståndet är lagom långt, kanske ska bli rangliga hos mig bara så kan du rulla ner för backen hem sen ;). Synd att du inte är hemma när jag flyttar in bara, jag sparar lite arbete till när du kommer hem ;).

Ska åka i väg med mamma och titta på möbler i eftermiddag ska bli kul. Ska ha ett köksbord och stolar, en stor spegel, soffbord och en tv-bänk. Skulle kunnat jobba i dag och på lördag men ska istället plugga lite så att jag inte behöver göra allt i början av näst år istället när jag flyttar in. Jobbade onsdag torsdag på kvällen. Onsdagen var otroligt seg, var i skolan hela dagen på en participation labb där min grupp fick den svåra uppgiften (fick vi reda på mot slutet, trodde alla grupper hade så svåra uppgifter), var helt matt efter det och att där på åka och jobba var inte så jättebra. Men det är pengar! :D Ska jobba på måndag och tisdag också, någon stanns där ska jag även hinna sätta upp julgranen hos pappa och åka och mäta lite i lägenheten. Ja för att vara klar med julklappsinköpen så tidigt tycker jag att jag har mycket att göra fram till jul ändå.

Var i skolan 15 min i dag. Hade samtal om förra kursen, fick i alla fall ett B i den kursen vilket jag är jätte nöjd med. Det var till och med ett starkt B (=nästan A) men det kommer inte att synas i betyget men att veta om det känns jättebra. Funderar på att ta en intesivkurs i engelska bara för att förbättra mitt språk, framför allt det skriftliga språket. Kanske... 

Avslutar med en mysig bild framför brasan..

Elvis is on fire!

"Please send me a picture of you, so that I can show Santa what I want for Christmas."
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!