Jä**la vecka

Usch hade tänkt plugga hela den här veckan för att ligga i fas men så blev det ju inte. Hade inga lektioner den här veckan utan skulle plugga hemma. Plugga måndagen och tränade. Tisdagen tog det tvärstopp. Plugga halva dagen sen fick jag så jävla ont i magen. Spenderade hela kvällen liggandes över toastolen, fick inte behålla någon mat alls. Låg i soffan och kunde inte röra mig. Mådde illa och ont i ryggen så att jag inte kunde stå. Jävla nätter var det också. :( På tordagen kunde jag röra mig utanför lägenheten igen och fick i mig lite riktig mat istället för flytande föda.

Förmodliogen var det något som jag åt som inte var riktigt OK. Usch ville inte se mat ens de här dagarna, mådde illa när jag såg mat på tv. :S Något bra blev det ju av det i alla fall... har inget sötsug överhuvud taget. ;)

Inte riktigt vad jag hade planerat för min vecka...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!