Sluta... är ju mobbing!

Blir så jävla förbannad när jag läser i olika kvällstidningar och på bloggar och på facebook grupp (!!!)... den största mobbingen på länge. Så mycket skriverier om Eriks flickvän skulle gå av scenen och inte stått kvar. MEN HERREGUD MÄNNISKOR SKAFFA ER ETT LIV! Måste ni hitta något att klaga på hela tiden. Snacka om mobbning, stackars tjej måste känna sig jävligt påhoppad. Först massa skriverier om att de inte är tillsammans och att Erik är tillsammans med en annan idol deltagare... som absolut inte var sant... och sen detta!!! Klart som fan att hon ville vara där med honom när han hade vunnit... bara en spontan grej från hennes sida. Var ju inte så att Erik försökte få ner henne från scenen heller. Inte så att hon vill synas mer i media heller.. då skulle hon väll ha varit med på fler veckofinaler! Hon har ju hållt sig bort i 11 veckor!! Hon har inte träffat honom alls mycket under idol tiden. Plus att som hon sa ville bevisa att alla skriverier om att de inte var tillsammans var falska!

Som sagt sluta upp med mobbningen och låt dem vara ifred!!!!!!!

Så efter att jag fått ut lite av min ilska--- x@-%&- ...

...så kan jag berätta lite om min helg.


Min helg har varit väldigt intressant. Snön kom på lördags kvällen... mycket mysigt!
Lördagen tränade vi även ett combopass på 100 min!! Tre pass på 100 min... bodyattack, bodypump och bodycombat! Var skitkul men gud vad trött man var efter det :P Helgen fick en liten intressant vändning på lördagskvällen också som jag inte riktigt hade väntat mig... men var en bra och trevlig spontan sak absolut :D. Hoppas jag det blir mer av ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!