Beach 2009

Har gått upp klockan 6 varje morgon den här veckan. Varför då, kan man ju då fråga sig?? Jo pga att vi nu storsatsar på Beach 2009. ;) En timmes promenad varje morgon innan frukost har jag och Helena satsat på varje dag + ordinarie träning under dagen.

Måndag: Promenad morgon + promenad på eftermiddagen
Tisdag: Promenad morgon + cykla från och till skolan 2 gånger + step 60 min
Onsdag: Promenad morgon + cykla från och till skolan 2 gånger + Bodypump 60 min
Torsdag: Promenad morgon + Spinning 60 min

Men det är rätt skönt att komma upp på morgonen, man blir piggare på dagen, dok blir man ju tröttare på kvällarna. :)

Har även anmält mig till examenshögtiden den 30 maj för kandidat examen. Är fin tillställning med diplomceremoni för att sen äta tre rätters middag. Klädsel: låg klänning el kjol och för män kostym. Var på stan för att hitta en långklänning men inte så stor lycka. Ska prova min balkänning och se om den passar. :)

Ush nej nu måste jag plugga, ska snart gå några hus bort för att göra ett grupparbete. Studera olika master theses hypotester och syften. Det ända jag vill koncentrera mig på egentligen är att hitta ett eget projekt för min master examen. Man man får väll försöka hitta det påvägen liksom. Känner ändå lite panikkänsla över att hitta något. Kanske har det bara mycket den sista tiden som ger den känslan.


"Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa."
- Nalle Puh
Kommentarer
Postat av: Hanna

Näää vet du vad vännen!!! Detta känns lite läskigt! :P

2009-05-27 @ 08:02:47 | URL: http://hannalindbom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!