En lååång vecka

Ja nu är den här långa veckan över. Har pluggat inför tentan hela veckan, Renewable energy carriers. Hade sedan tentan på fredag eftermiddag, 14-18!! Jag satt i tre timmar så gick därifrån vid fem. Är svårt att säga hur det gick egentligen, svårt att veta vad hon ville ha. En del svar som verkade enkla gav många poäng och då blir man orolig att man missat något väsentligt. :S Men jag klarar den nog, är bara frågan vilket betyg det blir. Sen blev det firande med god mat, hemma lagad wok med friterad kyckling i sötsursås. Var riktigt riktigt gott!! Får satsa på mer matlagningskvällar tycker jag!!!

I går var det öppet hus hos våran klubb SHRA Mantorp i klubblokalen. Det var tanken att klubbmedlemmar skulle komma dit och visa upp sina bilar och visa upp klubben. Det hade inte varit så mycket annonsering om det så det var inte så stort uppslutning. Men min bror och jag var där och ställde ut jr dragstern, tog även tillfället i akt att försöka sälja den. ;) Kan försöka sälja den här också kanske.
 

Till Salu: En JR dagster, med glasfiber kaross och candyröd lack. Har ett stötdämpande chassie. Motorn kommer från USA, JR racecar, en modified motor som går på metanol. Har en toppspeed på 130 km/h, och kör låga 7:or på 200 meter. Har en accelartion från 0-100 på två sekunder. Man kan börja köra dragracing när ni är 8 år upp tll 18 år. Denna motor måste ni dok vara 12 år för att köra. Hör av er om ni är intresserade.

 I går var min bror och jag och firade våra kusiners födelsedagar också. En som har fyllt år och den andra som fyller år i dag. Grattis Daniel 20 år och Mattias 18 år!! :D Fick även träffa deras flickvänner som var riktigt söta och trevliga båda två. Var en trevlig kväll med god mat och bra sällskap.

Ja en nu är det en ny vecka som startar med ny kurs och nya tag. Tyckte jag krävde ytterligare en förändring. Så det blir i dag hårfärning, jag går ifrån min röda färg och ska nu bli brunhårig, Chokladbrun! Bye bye redhead! Hoppas att den röda färgen inte slår igenom den nya färgen. Det sägs ju att rött pigment är svårt att få att fästa men också svårt att få ur. 
Kommentarer
Postat av: VIZLE

hur mycket vill du ha för den?

2009-05-10 @ 14:19:25 | URL: http://vizle.blogg.se/
Postat av: Linda

Pris:

Komplett med reservdelar och startmotor 80 000:-

Bara motor 55 000:-

Bara bilen 25 000:-

2009-05-11 @ 08:15:39 | URL: http://lindajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!