Mission completed

Klara vi vårat uppdrag! Klart vi gjorde det! Nu har vi biljetter till New Moon premiären den 20 november! :P Var spänning hela dagen, SF:s hemsida funka inte som den skulle eftersom så många var inne på sidan... inte konstigt när det är premiärsläpp. Min uppgift att hålla koll på eftermiddagen och självklart var det då de släpptes. Fick smått panik när jag inte visste vilket tid jag skulle boka för... ringde en vän ... signalerna går och ingen svarar! Panik! Efter ett tag ett svar, konstatera att vi skulle ta sena bion, 21.30. Boka och fick skit bra platser precis där vi ville sitta. :P Vi var sedan och hämta ut biljetterna på kvällen för att säkra på att få dem, man vet ju inte kan ju vara dubbelbokningar och liknande. :P Så NU HAR VI DEM! Mission completed!

The wolfpack is losse...!
Har avslutat Miljölagstiftningens kursen nu... klart man blev godkänd! :P En kurs avslutad... bara tre kurser kvar nu. Fick äntligen kontakt med min handledare i Umeå också, fick några artiklar som jag ska kunna läsa in mig på ämnet. Så blir Umeå i vår alltså. Kan vara kul för en kort tid... vill inte bosätta mig där uppe permanent inte. :/ Tack söta bror som försökt hitta examens jobb här i Linköping, men lite för sent nu när Umeå redan är bestämt också. Men du är gullig du! :) Ska försöka fixa sommarjobb där istället. ;) Du får en fin julklapp i år bror! :D

Fars dag i går. Blev god middag hos pappa. :) Bror fick snällt hjälpa mig att byta däck också... men jag köpte ju en present åt pappa från honom så det kunde han allt göra som tack för det. ;)

Var på ett spinningpass i dag. Passet var fullt, vilket gjorde att syrenivån var väldigt låg där inne. Spinninginstruktören var skit skön, hon hade gjort ett pass med temat kärlek för att hon blev inspererad av "Ensam mamma söker" i söndags. :) Hon skrek ut en massa sköna kommentarer, och citerade massa kärleksfilmer. Skit skön! :P Lite terapi snack fick hon in också. Hon hade tydligen en vän som för två veckor sedan hade satt mat i halsen och dött, 40 år gammal. Hon tyckte att vi inte skulle ta allt för givet och leva livet här och nu istället. :) Gjorde att man fick hur mycket energi som helst.



Ett underbart klipp från Ukrainas got talant 2009... vinnaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!