Party all night long!

Hade skit kul i helgen! En vän och jag började helgen med att åka och simma några längder (50 st) i Ljungsbro. Där efter blev det att åka och kolla på en söt kattunge :). Hem där efter jätte hungriga, lite kinamat blev det allt. Vin till kinamaten, var kanske inte det bästa eftersom vi inte druckit något vatten efter simningen. :P Så kvällen avslutades med två skräckfilmer och vitt och rött vin. Var ju fredag den 13:de, måste ju absolut firas. :)

































De två filmer som det blev den här gången. Friday the 13 th är ju klassiska filmer som aldrig är fel. Även den här nyaste filmen gjorde en inte besviken. Kan rekommendera! :D
Drag me to hell, hade jag stora förhoppningar på eftersom jag visste att den vunnit många priser i USAs scream awards. Men var kanske inte fullt så läskig som jag hoppats på. Men var absolut inte dålig.

Lördagen startade med lite rehabilitering efter fredags kvällen. :D Sen blev det fika hos min kusin för att fira henne eftersom hade fyllt år. Där efter var det bara att ge sig av hem för att göra sig iordning för fest. Pizza och sen förfest hos mig! Riktigt jävla bra fest tyckte jag att det var. Cosmopolitan blev ni ju riktigt bra också efter ett tag tjejer ;). Youtube och lära sig nya dansmoves höjdpunkten absolut! :P

Stampa med Leroy en av höjpunkterna för kvällen. Vi hade även en plan att hålla allt för närgångna killar borta genom att göra ett "tjernobylbarn", haha fick man ju göra några gånger. Lyckades inte alla gånger dock. :S Fanns de som skratta när de såg oss också. Har några bilder och en film på dansen men tror att jag har lovat inte lägga ut dem här ... :D Or?! Kanske går att övertal mig till det ;)

Var mycket trevligt kväll på krogen. Att få träffa en vän som jag inte sätt på mycket mycket länge var också en höjdpunkt. Trevligt trevligt! :D

Söndagen blev lite slappande i soffan och på kvällen var det invigningen av Vinterljus, föredetta novemberljus! Gick runt i stan och tittade på all belysning som de satt upp. Lite mysiga bilder från rundan...

 

Spöken i parken?


Träden som var upplysta...

"Fågelboet"

 

Sista delen av promenade... en himmel av ljus...

Vandringen avslutades med en fika på stan! :P

 

Tre dagar kvar.... *varg ylande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!