Oslo med påskfjädrar

Har spenderat min påsk i grannlandet Norge. Närmare bestämt i själv huvudstaden Oslo. :) Hade en riktigt trevlig tid där med min sötnos. Fick se Oslo ganska folktomt dock när normännen tydligen drar där ifrån under påsken. Fick se många fina sidor av Oslo, tror att det kan vara en riktigt fin stad att besöka på sommaren. Vilket jag hoppas att jag kommer ha möjlighet att göra. =)

Aker brygge i sommarskrud

Vi besökte Oslos tekniska museum vilket var väldigt intressant. Att hitta parkering var i sig en intressant upplevelse, trång yta med en massa bilar parkerade och som cirkulerade för att hitta parkering själv. Glad för att det inte var jag som körde. :P Men hade en bra förare med mig. Vi var också och spelade bowling, vilket jag inte har gjort på evigheter. Mot slutet gick det lite bättre men kommer nog aldrig bli en riktigt bra bowlare. Men skitkul var det. :D Fick även känna på Oslos uteliv lite, dock ganska kort. Men var en trevlig kväll med lite alkohol och några glada norrmän. Vill gärna komma och hälsa på Norge igen.

Är trotts en underbar vistelse i Oslo ganska frustrerad eftersom mina kära vänner i Umeå inte kan skynda på sitt arbete. Har därför inte så mycket jag kan göra med examensarbetet just nu... mycket frustrerande och stressande eftersom arbetet ska lämnas in om sex veckor. :S

Vad kan man göra nu.... bara vänta... Men det kanske gör en starkare?! Saknad ska väll bara göra en starkare så jag kommer vara stark som en oxe efter de här fyra veckorna framöver. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!