Statistik och exjobb på hög nivå

Ja nu får jag fan försöka skynda på lite mer med ex-jobbet. Vilket inte är så lätt när jag behöver hjälp för att komma framåt. Att få hjälp från norrlänningar sker inte i högt tempo inte. :S Det eviga problemet med mitt examensjobb. Men nu har jag i alla fall kommit en bit på den statistiska analysen. Snart snart kan jag börja skriva mer på dikussionen som är sista stora delen i arbetet. Den 19 maj ska jag lämna in det!!!!

Men i helgen får jag lite ledigt. Blir stockholm med girlsen! :D Vi ska på The Last Bounce i globen! Street dans gruppen Bounce gör sin sista föreställning. Har bokat biljetter till detta redan i höstas så nu jävlar.

Blir helhelg i stockholm, lite shopping på söndagen kommer det att bli. Kommer nog inte att shoppa så mycket men är trevligt att åka på en weekend ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!