Våren luktar hönsgödsel

Nu ni luktar det hönsgödsel i hela lägenheten. :D Jag har nämligen varit hos pappa och snott lite rabarber som jag planterat i en en kruka som jag ska ha på balkongen. Blanda jorden med hönsgödsel för att mina rabarber ska få den bästa uppväxten. Bra skit det! ;P Kommer bli rabarberpaj i sommar. Men eftersom det är så kallt om natten fortfarande så måste jag ha krukorna inne under natten, därför luktar det lite skit just nu.

Mina fina rabarber!

Har gjort mycket kul den här helgen. Börja fredagen med grillning... mumsigt och mysigt. Sen blev det det lite vin på det... och en hel del kortspel. En mycket lyckad och trevlig kväll. Måste vi göra om snart igen. På lördagen var jag sedan uppe och jobba. På kvällen smsa min otroligt snälla vän att hon kunde göra mat tills jag kom hem från jobbet. Det är en sann vän det. :) I dag tog vi en promenad i solen genom Linköping och efter det blev det brunch hos mig framför en film. Bra start på en söndag, så skulle det alltid vara. I dag har jag även oljat in mina utemöbler, göra dem redo för solen och värmen i sommar tänkte jag. Snart är hela balkongen komplett!

Tycker att det kan bli maj nu. Vill väldigt gärna att tiden ska gå lite fortare så jag får träffa älskling igen! Får hålla sig sysselsatt till dess. Nästa helg blir det Bounce i Stockholm, globen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!