Arbetslös

Ja då är men helt arbetslös. Inga mer tider på Ica just nu och försöker att söka lite jobb. Börjar komma in lite mer jobb den här veckan som är intressanta.

Var i Oslo och hälsa på min pojkvän i helgen, torsdag till tisdag. Ladda upp batterierna och hitta lite mer motivation att fortsätta leta jobb och hålla humöret uppe. Nått borde man ju få fast man är ny examinerad, kan tänka mig praktik plats på nått ställe för att bara få in en fot eller få erfarenhet. Hade i alla fall en trevlig helg. :) Här lite bilder från bilturen till oslo. Jätte fin natur runt om Oslo, riktiga trollskogar. Men vägarna är under all kritik i Norge. Kurviga är de med, eller i alla fall de vägar som min gps lurar ut mig på ;).

I går var jag ner på stan och shoppa lite nya höst kläder. Blev lite tunikor och tjocktröjor vilket är behövligt i det här ruskiga sensommarvädret. Mys mys blir det då. Tända ljus och kura ihop sig i soffan under en filt och titta på en film.

Var och titta på bio, Inception. Var en mycket bra film, väldigt spännande. Kan jag rekommendera om ni inte har sätt den. Fick dock se den själv vilket var en konstig upplevelse, inte varje dag man går på bio själv. Det som  inte var kul var att gå hem själv mitt i natten, massa skumt folk som cirkulerar på stan. :( En riktig vacker spöklik natt var det men månen som lös upp himlen.

 

Månen som spred en blått skimmer över stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!