Back on track!

Nu har man äntligen åkt stripen upp igen! Kul är det! I dag har jag kört upp för licens i dragracing. Min bil är inte klar än... tänka sig! :/ Så min bror var snäll nog att låta mig köra hans bil för att kunna ta licensen. Men våga ju inte riktigt köra fullt ut med den, vet inte hur mycket den skulle klara av. Fästet på stripen är ju brutalt. Så nu har vi kört några vändor och lyckats klassa upp oss i licens klass.

Stripen på mantorp park!
Blev en stressig dag. Körde upp på förmiddagen och vid halv 11 skulle jag börja jobba. Att ta sig från mantorp park till linköping tar ju ett tag också. Men jag hade hört mig för på jobbet och kunde komma senare till jobbet, kom så fort du kan var svaret. Tack för det! :) Eftersom såna mer amatör tävlingar av dragracing/street racing oftast leder till mer strul, massa hemmabyggen som går sönder och liknande så drog det hela ut på tiden. Var fan mer segt än Veidec festival är... där är det i alla fall mer organiserat. Kom i alla fall från mantorp efter mycket om och men och sen full gas till jobbet. En timme och tio minuter försenad. Tack till er på jobbet som gjorde det möjligt till att jag kunde komme lite senare.

I och med att jag stressa mellan olika platser så han jag inte äta något på hela dagen. Var frukost och tolv timmar senare blev det mat när jag kom hem från jobbet. Var ganska efterlängtad måltid det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!