... burkar och åter burkar

Usch usch mina händer är inte sig lika efter den här helgen. Skruva av lock på burk... väga upp torv i burk... skruva på lock på burk...X 180 burkar! Så såg min fredag kväll och lördag förmiddag ut. Lördag eftermiddag och kväll: Suga ut lut ur små behållare (180 stycken) ... fylla på nytt lut... sätta på gummikork... skruva av locken på burkar med torv ... sätta på nya lock med lutbehållare... sätta ner i respikond maskinen.... 
Ja efter att jag var klar vid sju tiden i går kväll var mina armar och hände helt slut. Händerna skrek efter hudsalva. :(

SLU här jag hållt till om dagarna... och kvällar...

Men nu är i alla fall själva experimentet igång. Allt förarbete på två veckor har äntligen gjort nytta. Nu blir det lite lugnare period och bara observera så att maskinen fungerar som den ska. Börja skriva på arbetet. Kanske man har lite mer tid att se sig omkring i Umeå och utanför också.

Blev en promenad i solen ner på stan i dag när man äntligen har en dag ledigt. Här stationshuset som jag en morgon för två veckor sen anlände till. Gick runt i centrum och längs med Umeå älven...

Solen som skinner över Ume älv.

Här är en bild på mitt fynd från förra helgen... Två skitsnygga muggar. En föreställande Elvis och en annan på Marilyn Monroe. I love them...



En stor varm kram till er alla på alla hjärtans dag också i dag! <3
Ska själv fira den lite senare.
Kommentarer
Postat av: Helena

Coola muggar!:) Ser fram emot att dricka te ur dem snart! kramkram

2010-02-14 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!