Sista rycket på examensarbete

Ja äntligen fick jag tillbaka mitt examensarbete med kommentarer och vad jag ska förbättra för att få ett bättre betyg. Hållt på och ändrat det sista på examensarbetet nu för att kunna skicka in det slutgiltiga arbetet och få mitt betyg. Väntar på svar från min handledar om några frågor bara innan, ja och som ni vet kan det ju ta ett tag innan han svarar. :S Ja efter att jag skickat in det här ska jag få betyget inskrivet i systemet och efter det ska jag skicka in massa papper så jag får min examen. Så jag har inte riktigt min examen än.... Kan ju vara bra att ha den när man ska söka jobb nu.

Om två veckor är det dags för Europas största dragracing tävling igen på mantorp park, Veidec festival! Självklart ska jag dit och titta, kul att träffa vänner och känna lukten av bränt gummi och nitro igen. Ska bli kul det. Första gången på många år som jag är där utan att tävla eller jobba, lite konstig känsla. Finns ju alltid massa skvaller runt alla team också som man måste snoka reda på. Men det bästa kommer vara att se de här fulingarna på banan, och känna viberationerna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!