Ända in i väggen nu...

Tack alla för de fina gratulationerna! Firad lördagen med fika hemma hos mig med mamma, hennes särbo och mormor. Bror tittade även förbi denna dag. Fick många fina paket. En digital fotoram som efter lite strul kunde monteras! ;)

Nu ska jag köra järnet, kämpa och få ihop mitt examensarbete som ska vara inlämnat om två veckor. Hoppas jag hinner annars så får det bli en lite senare inlämning. Fan en massa att skriva och ändra, sen ska handledaren hinna att godkänna och komma med kommentarer. Drar i mitt hår! Men det är bara att köra på nu... ända in i väggen! Det är ju bara några veckor kvar i student livet nu. Fan vad skönt!!! :D


Min fina medhjälpare för att öppna paket. Paket är det bästa som finns, gärna med massa roliga rosetter att dra i.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!