Bara tanken tycks hjälpa

Jävla idiot! Är vad jag vill skrika till min handledare i dag som aldrig får arslet ur vagnen och gör något!!! Går ju bara ut över mig och mitt betyg, du ska underlätta för mig inte göra mig ännu mer stressad. Men tankarna att skicka hotbrev till honom tycktes faktiskt hjälpa för nu har han i alla fall skrivit någon typ av kommunikation via mail. Inte allt som jag vill ha av honom men i alla fall nått! Skicka även mail till den ansvariga för kursen om min situation, kanske kan få lite eld i rumpan på honom!!


Men min älskling muntrade upp mig i dag, du gjorde dagen hundra gånger bättre. Älskar dig min solstråle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!