Grattis!

Grattis på min födelsedag!


I går fick jag en jätte fin överraskning från min underbara vän. Två fotoalbum med en massa foton... ja jag har sagt en massa gånger att man borde skriva ut korten... bra att du tog tag i saken. :P



Blev även bjuden på fika... med en massa munkar! Mumsigt värre var det!



Sen var det valborgsfirande hela kvällen/natten! Grillning och en massa intressanta samtalsämnen.

I dag har jag varit ute hos far min och grillat ännu mera. Fick fin lykta av Pappa med sambo, en mp3 av min snälla bror och från farmor en ugnsform. Kan jag göra rabarberpaj av mina rabarber sen :p.


Tack för alla gratulationer via internet och telefon!!
<3
Kommentarer
Postat av: Magda

Dom där munkarna är ju det godaste som finns! Har inte hittat några o Norrköping bara...

2010-05-07 @ 18:01:51 | URL: http://gisselo.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja de var riktigt mumsig! Vi får ta och köpa lite munkar och fika kanske?

2010-05-10 @ 10:26:21 | URL: http://lindajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!