LOve loVE LOVE



Ja om min handledares skulle kunna ta arslet ur vagnen och skicka respons till mig så jag kan göra klar mitt examensjobb!!!!!!  Bara en liten notis sådär. ;) Vill bara få det klart så man kan lägga det bakom sig snart. Vill ha nya utmaningar nu.



Helgen har varit toppen toppen. :) Du gör mig hel, älskar dig Erik! Längtar längtar längtar...


Min födelsedags present. Visst är min älskling underbar! :)

Har köpt en ny mobil nu eftersom den jag hade började ge upp. Så klart blev det en ny sony ericsson. Om den varit lila också hade den varit perfekt ;) Bättre kamera ska det vara också, så mer bilder till bloggen ska det bli.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!