2011 det här året kommer blir bra...

Känner att 2011 kan bli året där saker kommer lösa sig till det bättre. Förra veckan sökte jag sex olika jobb. I Falun, Västerås, Uppsala och Gävle. Känns bra, det känns som att nu jävlar ska jag få ett jobb där någon stans. Förra veckan jobbade jag en hel del på Ica också. Tio timmars pass eller tolv timmars pass. Men det är ju skönt att man har nått att göra medans man söker jobb. Jobbat en del kvällar, vi har öppet till 22. Och vid de sena timmarna på kvällen är det en hel del konstigt folk som kommer in och handlar. En del konstiga klädstilar, håruppsättningar och en del lustiga kommentarer. Som en som var tvungen att komma fram och berätta att han helt plötsligt hade fått hicka när han gick det!! Japp intresseklubben antecknar.

Lite bilder från någon vecka sen, när jag var hundvakt. Trevligt och mysigt väckande! Mysss!!!!

Helt nyvaken, blev väckt av en Elvis som gärna ville gosa.


Grattis till söta mamma som fyller år i dag!! <3 Smörgåstårta firas det med i eftermiddag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!