Deppiga dagar

Har bara en jävla lust att gräva ner mig just nu. Har bara en stark känsla att jag inte vill vara här längre. Jag vill ha ett jobb som jag uppskattar och blir uppskattad på. Ett jobb som är roligt att gå till och att man inte känner sig nere varje gång som man ska till jobbet. Snälla snälla vill ha ett jobb nu!!

Fan varför ska det vara så tungt för. :( Till råga på det så är det alla hjärtans dag om en vecka... alla jävla hjärtan över allt gör mig bara deprimerad. Hatar att vara ensam. Får skaffa en hund så att man har nån i alla fall.





Såg This is it i lördags, var faktiskt riktigt bra. Man kunde ju inte sluta tänka vilken otrolig show det skulle ha blivit om Michael Jackson hade fått vara vid livet. På tal om nått helt annat.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!