Glad midsommar

Nu var det helt plötsligt midsommar. Vad försvann tiden undrar jag. Midsommarafton blev att jobba till fyra eller kunde gå hem lite tidigare eftersom tydligen så var folk lite vettiga och gjorde annat än att handla mat efter tre. Förvånadsvärt många ändå som drar och storhandlar allt inför helgen på midsommaraftons förmiddag. :/ Hmm ja ja vi hade ju öppet som sagt.

Kvällen blev det en sväng ut till Värna för lite midsommarfirande som var i full gång när vi kom fram. När vi gjorde våran entre så flög en trädgårdslampa ner i marken... inte vårat fel utan en som skulle använda den och svänga sig i precis när vi kom in på gårdsplan. :D Såg mycket roligt ut! De skulle ha körts 10 kamp vilket de hade börjat med när vi kom.. (vilken osis!! :P) Men 10-kampen blev till en 4-kamp eftersom folk var lite för full vid det laget och det tog lite för lång tid. Därefter blev det grillning och jordgubbstårta!
Av nån anledning fick jag inga bilder från firandet... kanske berodde på att man var så himla trött. Jobbat hela dagen och sen bara sovit fem timmar natten innan... ja men jag höll ut till 1 snåret i alla fall. Sen blev det att försöka sova på sitt liggunderlag och dela rummet med fem andra. Vart inte så mycket sovande den natten heller.  Men tydligen hade de värre i ett annat rum där de hade mosat in sig sju pers och en som snarcka högljudt. Hhaha! Han vakna inte ens när de la en stol över honom. :P
I dag var jag och köpte en ny tv. Blev en phillips 42" tv! Kände att det var dags att skämma bort sig själv lite för en gång skull och en tv har jag tänkt på länge. Tack för hjälpen med att hitta en tv och bärhjälpen hem med den :).
Fick reda på att jag inte fick jobbet heller som jag var på intervju för. Hade de väl på känn när de aldrig hörde av sig, men men ... nya tag igen då!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!