sommar och regn

Nehe inga svar från nått håll, hur fan ska man tolka det då... :/
Det jag vet just nu är att jag inte vill vara kvar där jag arbetar nu... vill göra nått helt annat och passar inte in där. Vill bort bort bort. Kommer vara plågsamt nog att jobba där en sommar till, men finns vissa ljusglimtar när man ändå blir uppskatad för det man gör. Har väl jobbat allderles för mycket sista tiden också, bara typ 10 och 12 timmars pass. Har varit mycket jobb till 22. Så som hela sommaren ser ut typ :/
Vill ha nått nytt nu men ser ingen utväg ur det gamla jävla skiten för tillfället.
'
Var på dragracing i går i alla fall. Var jävligt kul att komma ut igen. Var inte jag som körde i och för sig men min bror. Äntligen fick han ut sin camaro på banan. :) Det gick väldigt bra och tror att alla var nöjda med tiden 11.10 och 205 km/h på 402 meter, då på en helt opreppad bana, bara ren betong. Finns med andra ord en hel del på tiden som kan hämtas hem, speciellt i början där det bara spann. Nu vill jag ha en egen bil och kör själv...
I dag är det väl en typisk sommar dag i sverige... regn och regn! Har regnat hela natten och ska hålla på hela dagen. Ja men det är ju så det är i sköna sverige.
'
I fredag blev det en överraskningsfest. Pappas sambos ena barn har varit bortresta i Australien i ett år med sin sambo, där de även förlova sig. Så blev en överraskning för dem när massa medlemar från deras familjer ramlade in på middag. Jag kom lite senare eftersom jag jobba till sex men var trevligt, och de hade blivit riktigt överraskade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!