Väntan

Ja ett lyckat besök i Ullared. Blev lite kläder, allmäna hygien artiklar, handdukar, bäddsett och ett snyggt fat. :) Blev även ett stopp i Fabriksbutiken i skeppshult. Titta på många fina och dyra gjutjärnsstekpannor. Även en genomresa genom Jönköpings centrum. :) Tanken var att vi skulle ha ätit i jönköping men eftersom det var så mycket student eller bal firande där så skippa vi det och så blev det att stanna längs med E4an istället.

Låång helg är det också. Jobba i fredags och verkar som att folk handlar en jävla massa, trots långledigt och varmt väder. Varmt varmt väder är det i dag... så himla skönt! Gräset har slagit ut också... hur vet jag det... jo bara att titta i mina ögon. Sprängröda! :( Kliar och gör ont, näsan rinner. Ja nu är det sommar! :/ Försökt ligga i solen en stund i dag och läsa en bok. Men inte det lättaste.
Nu väntar jag på besked... besked om man har fått jobbet eller inte. Nån gång i veckan hoppas jag på ett svar....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!