Arbetsintervju

Jaha då har det gått kanske lite för lång tid sen jag skrev senast men haft fullt upp. Har varit på lite mini semester upp till Gävle... underbart skönt måste man sammanfatta det. Blev att stanna en vecka till slut. Jag hjälpte till och fixa lite med nya huset. Ett sött litet torp som har mycket potential, straxt utanför Gävle så är ett perfekt läge också. Ville inte åka hem där ifrån, trivdes himla bra där. Men tror att mitt besök var uppskattat för huset blev nästan färdigmålat och all ved blev kapad och staplad. En mindre uppstressad Erik efter det. :) Om man är två så går det dubbelt så fort som sagt.
'
En mycket kelsjuk kattunge och hund träffade jag också. 
¨
En liten katt som gärna ville ligga i knät och sova eller knät av upptaget av datorn kunde hon gärna sova på tangenterna. Inga problem för henne men svårt att skriva.
'
'
På måndagen passa det bra att jag skulle på arbetsintervju också i Stockholm så tog tåget in för det. Var som handläggare drift matavfall, ett mycket komplext och intressant jobb verkar det vara. Både att försöka att hitta nya restauranger eller matbutiker som vill satsa lite mer och sortera matavfallet för sig, även att handlägga och vägleda dem till vilket alternativ som passar bäst. Jobbet innebär även att se till att uppsamling funkar och ha koll på den delen. Tänkte väl att jag inte skulle ha så stor chans för det här jobbet men tydligen så. De var så himla positivt inställda på intervjun och tyckte jag hade bra erfarenhet och bakgrund. I jobbannonsen så stod det att de sökte nån med minst tre års erfarenhet inom området, men väl på intervjun tyckte de inte alls så utan hade inget emot att det var en nyexaminerad som fick jobbet.
'
Nu får man snällt sitta och vänta på ett besked om man får det eller inte. Efter 6 juni skulle ett besked komma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!